2010. szeptember 12., vasárnap

7. nap

2010.09.10-péntek.

Délelőtt ismét semmittevés.

Majd 10 körül elindultunk a déli parton keletre.


Távol a Thripti hegy kopasz csúcsai.

Jobb alsó sarokban lehet látni a komoly vízvezeték rendszert a vízórákkal.



Errefelé nincs akkora tömeg és felkapott üdülő telepek. Amik vannak azok általában a domboldalon fekszenek /saját úszómedencével/, messzebb a tengertől. . A part kissé kavicsos, szép öblök, a tenger kristály tiszta és nagyon kevés a fürdőző.



Több falun mentünk keresztül, itt is fóliasátor erdők. Makrigialosig mentünk, aztán vissza.

Találtunk itt is ugyanolyan piacot, mint Szítiában. Nekem egy kicsit félelmetes hely volt, túl sok utcán csellengő sötét férfit láttam.

Kis séta Ierapetrában, egy búcsú frape, apró bevásárlás.

Délután filmet néztünk, ha már elhoztuk a gépet a sok felesleges dologgal együtt. Arra jó volt, hogy minden reggeli után míg Lajos híreket olvasott a telefonján, én leírtam az előző napon történteket. Most azokat használom fel.

Ugyanis este kiöblítettem a pólóinkat és pár óra múlva szárazak voltak, tehát mindenből a felét kell elhozni.Melyik felét?


Este a búcsú fürdőzés. Most először volt haragos a tenger, de viszont kellemesen meleg.



Vacsorára megettünk és megittunk mindent, ehhez hasonló dolgokat.

Csomagolás, filmnézés és nem alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése